Curriculum Vitae

Curriculum Vitae

Natuurlijk kan ik hier niet alle informatie vermelden, want iedereen kan hier kijken, maar als u mij een e-mail stuurt, met de volledige bedrijfsinformatie, dan stuur ik u de rest van de informatie

Personalia:
NaamHeleen
WoonplaatsDen Haag
Geboortedatum7 juni 1968
Opleiding:
VWOVakkenpakket:
Nederlands, Engels, Frans, Economie I, Economie II, Wiskunde I, Scheikunde en Biologie.
H.E.A.O.Economisch Lingu´stisch, tot en met het tweede jaar.
NIMA-ADiploma juni 1992.
Talen:Engels, Frans, Duits, Spaans.
Computer:
BesturingssystemenWindows (3.1, 95), MSDOS, Apple Macintosh.
TekstverwerkersWord Perfect 5.0 / 5.1 / 6.0 voor MS DOS en 6.1 voor Windows,MSWord 6.0 en 7.0, DW4, Office Vision, Word versie voor Apple.
SpreadsheetsLotus 123, Excell.
DatabasesDbase III+, MS Access.
Programmeer talenHTML (voor internet).

Werkervaring:

juli 1988
Ponykamp "Sunrising" Cornwall Engeland.
Begeleiding internationale gasten.

september 1987 t/m augustus 1991
PTT Post, kantoren in Avenue Concordia in Rotterdam en kantoor Vlissingen.
Zaterdag bestelster en invalkracht tijdens vakanties.

september 1989 t/m november 1989
H.E.A.O. Vlissingen (geen officiŰle aanstelling, op freelance basis)
Bijlessen Wiskunde aan groepen van ▒ 6 personen.

2 juli 1992 t/m 1 december 1992
Verpleeghuis Helena, Den Haag. Via Unique Uitzendbureau.
Telefoon, receptie, diverse administratieve werkzaamheden (o.a. debiteuren- en patiŰntenadministratie) en het gebruiksklaar maken van een PC.

18 januari 1993 t/m 29 maart 1993
Ericsson Telecommunicatie, Den Haag. Via Tempo Team Uitzendbureau.
Project secretariaat voor grote offerte in het Engels. Er werkten 100 mensen aan mee.
Het maken van een macro voor de standaard lay-out. Verspreiden en archivering van achtergrondinformatie. Het verzenden van berichten, documenten via email. Interne vragen over werkzaamheden rond de offerte beantwoorden of doorspelen naar de juiste persoon. De binnenkomende stukken controleren op lay-out, laten doorstromen naar de review-teams en bewaken van de planningen. Werk verdelen voor het secretariaat. Diverse andere werkzaamheden.

1 juli 1993 t/m 31 oktober 1993
St. Bonifaciusstichting, Den Haag. Via ASA uitzendbureau.
Directiesecretaresse. De werkzaamheden bestonden uit postbehandeling, telefoon, debiteurenadministratie, notuleren, agenda's bijhouden, mailingen verzorgen en het schrijven van macro's voor standaard brieven.

1 november 1993 t/m 14 november 1994
Eigen bedrijf binnen Canadese organisatie.
Huis aan huis verkoop van kortingskaarten voor restaurants, sportgelegenheden en dergelijke. Verkooptraining geven. Het leiden van campagnes waar ▒ 15 mensen aan meewerkten. Klachtenbehandeling.

21 augustus 1995 t/m 19 juli 1996
Hoogenboom Bakkerij Verkoop bv, Bergschenhoek.
Verkoop binnendienst. Helpen bij het opzetten van het bedrijf, daarna ordergaring en -verwerking, klachtenbehandeling, mailingen verzorgen, contact met klanten onderhouden, archief en diverse andere werkzaamheden.

22 juli 1996 t/m 7 maart 1997
Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij, Den Haag. Via Uitzendbureau Start
Plaatsvervangend hoofd op het Document Co÷rdinatie Centrum. Het aanpassen van brieven volgens de standaard lay-out en het controleren van spelling en grammatica. Het opzetten van het digitaliseren van een uitgave van Europese regelgeving. Eerste hulp bij computerproblemen.

14 maart 1997 t/m 1 oktober 1997
Planner op automatiseringsafdeling van het Nieuw Salarissysteem Krijgsmacht. Planning aan de hand van definitie opstellen en bijhouden of de mijlpalen gehaald worden. Voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen. Het opstellen van wijzigingsplannen voor een nieuwe bevindingenadministratie.

2 oktober 1997 t/m 26 maart 1998
Reis naar AustraliŰ en Nieuw Zeeland.

Verder
Verschillende kortdurende baantjes via diverse uitzendbureaus, samen ▒ 1 jaar.
Voornamelijk administratief en (project)secretarieel.